Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza la sediul COMLEX SYSTEM SRL. prezentat in pagina de contact de catre COMLEX SYSTEM SRL, prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect.
Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu prevederile prevederilor art.5 din Hotararea Guvernului nr. 1022/2002 privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii , protectia
mediului si sunt in conformitate cu specificatiile producatorului.
Obligatiile furnizorului:
- Asigurarea de service in perioada de garantie pentru echipamente cumparate de la COMLEX SYSTEM SRL in zilele lucratoare.Daca un echipament adus in garantie nu poate fi reparat sau inlocuit in termen de 2 zile lucratoare, termenul de garantie se va prelungi cu perioada cat echipamentul s-a aflat la sediul firmei noastre pentru reparatii.
- Daca dupa trecerea unei perioade de 30 zile echipamentele nu pot fi depanate sau inlocuite, cumparatorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la paritatea valorii acestora.
Obligatiile cumparatorului:
- La solicitarea acordarii garantiei, cumparatorul va trebui sa prezinte certificatul de garantie, echipamentul impreuna cu accesoriile cu care a fost livrat precum si o descriere scrisa a defectului. Lipsa unuia dintre detaliile mentionate atrage imposibilitatea noastra de a asigura garantia.
Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de utilizare ale echipamentelor cumparate, conform indicatiilor tehnice date de furnizor sau celor din manualele echipamentelor. Orice defectiune aparuta in urma folosirii necorespunzatoare nu face obiectul garantiei.
- Este obligatorie folosirea numai a elementelor de cablare originale, iar alimentarea sa va face obligatoriu de la priza de impamantare.
- Cumparatorul este obligat sa pastreze intacte toate sigiliile si etichetele aplicate pe echipamente, a documentatiei precum si a accesoriilor primite odata cu echipamentul (carti, cabluri, dischete, CD-uri).
- ATENTIE! Pentru produsele cu GARANTIE PE VIATA (999luni) este obligatorie efectuarea unei curatari o data la 12luni (dupa expirarea garantiei legale de 12luni) in service autorizat (cost : 79lei, TVA inclus + cheltuieli de
transport).
- echipamentele vor fi protejate de umezeala, vibratii, socuri mecanice sau termice si de praf;
Situatii care pot duce la pierderea garantiei:
- ruperea sau deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor aplicate pe echipamente;
- greseli de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt sub tensiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare;
- pastrarea in conditii improprii a echipamentelor (caldura excesiva, umiditate excesiva, praf, etc.) interventii asupra echipamentelor - indiferent de natura lor - de catre personal neautorizat de COMLEX SYSTEM SRL sau modificarea configuratiei sau a seriilor din certificat;
- nu se acorda garantie la produsele cu urme de arsuri (componente cu chip-uri sau alte piese cu urme de arsuri sau gaurite); totodata cumparatorul pierde garantia echpamentelor daca nu se folosesc cartuse originale;
- nu se acorda garantie procesoarelor cu urme de arsuri, ciobite sau cu distantierii din cauciuc deteriorati;
- spargeri, pagube mecanice cauzate de orice fel de lovitura, de transportul sau manipularea necorespunzatoare (componente crapate sau cu parti lipsa, procesoare cu pini lipsa sau indoiti, unitati CD cu CD-uri sparte in interior,
- HDD cu plasticul crapat sau rupt in zona conectorilor);
- Garantia din "Categoria 1-3 sau 5 Ani" este valabila doar daca dupa primele 24 de luni clientul va trimite produsul (calculatorul/laptopul) prin curier pentru a fi curatat o data la 6 luni, costurile de trasport sunt suportate de catre client;
- nu se acorda garantie in cazul defectiunilor cauzate de virusi sau de programe instalate necorespunzator sau pentru placi de baza al caror BIOS a fost rescris gresit;
- nu se acorda garantie pentru defectiunile cauzate de transportatori (curier rapid, prioripost, coletarie, mesagerie CFR etc.) precum si din cauze naturale (cutremur, inundatii, incendii, etc.)
- nu se acorda garantie pentru laptopurile care prezinta urme de apa, cafea sau alte lichide varsate pe el sau in cazul rescrieri gresit a biosului,in cazul prafuirii excesive,mufe rupte,alimentare necorespunzator la priza.
- nu se acorda garantie pentru electrocasnicele folosite.
- nu se acorda garantie pentru produsele care nu contin toate accesoriile cu care au fost achizitionate.
Garantia bateriilor noi pentru laptop (12 luni) se va acorda pentru defectele de fabricatie, parte electronica si functionarea celulelor.
NU fac obiectul garantiei:
- bateriile care isi reduc perioada de functionare (autonomia) datorita uzurii celulelor in timp conectori (mufe) care prezinta deformari, lovituri, rupturi
daca se constata deteriorarea mecanica, termica sau plastica, urme de lichid lipsa serialului (serial number) aplicat pe produs
Alte mentiuni:
Garantia bateriilor pentru laptopurile second hand si a bateriilor de raid este de 30 zile
ELECTROCASNICELE ODATA DESIGILATE SI FOLOSITE, NU POT FI RETURNATE. ACESTE PRODUSE SUNT EXCEPTATE DE LA RETUR, POTRIVIT OUG 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR.
ART. 16- Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta urmatoarele:
o furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;
Firma nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele defecte ascunse aparute in tmpul efectuarii service-ului nereclamte si care nu pot fi identificate in momentul primirii echipamentelor la service; in cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect, adica 10Euro/ora; garantia sa acorda numai clientilor nostri, noi
nefiind in niciun caz raspunzatori in fata tertilor care achizitioneaza produse comercializate de noi prin acestia; firma noastra nu raspunde pentru pierderile de date cauzate de eventuale defectiuni sau in perioada in care echipamentul se afla la sediul firmei noastre; insistam ca la anumite intervale de timp sa se efectueze un back-up al datelor importante; produsele software nu fac obiectul garantiei; orice neconcordanta sau omisiune sesizata
de catre beneficiar in privinta actelor intocmite de departamentul nostru de vanzari fata de conditiile anterior discutate cu reprezentantii firmei noastre si/sau fata de produsele receptionate vor trebui comunicate pe orice cale in maxim 2 zile lucratoare de la data primirii acestora, orice sesizare ulterioara fiind nula de drept; prin semnarea prezentului contract, cumparatorul isi asuma obligatia de a lua la cunostinta conditiile de garantie; NU se
instaleaza SOFTWARE nelicentiat.
Declaratie de conformitate : Noi, declaram pe propria raspundere ca produsele noastre respecta cerintele referitoare la protectia vietii, sanatatii, securitatii muncii si protectiei mediului, in conformitate cu prevederile HG 1022
/ 2002 SI HG 457 / 2003. De asemenea declaram ca distribuim echipamente electrice si electronice respectand cerintele normativelor europene 72/23/EEC si 93/68/EEC, prevederile HG 992/2005 privind limitarea utilizarii
substantelor periculoase in echipamentele electrice si electronice si prevederile HG 448/2005 privind prevenirea producerii de deseuri de echipamente electrice si electronice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copia facturii fiscale.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.
Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Garantia bateriilor
noi pentru laptop (12 luni) se va acorda pentru defectele de fabricatie, parte
electronica si functionarea celulelor.
NU
fac obiectul garantiei:
Garantia alimentatoarelor pentru laptop (12 luni) se va acorda doar pentru defectele de fabricatie sau pentru partea electronica.
Nu fac obiectul garantiei:
Garantia bateriilor care echipeaza laptop-urile second hand este 30 zile de la data achizitiei.
Conform H.G. 448/2005 privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE), consumatorii au obligatia sa nu elimine DEEE ca deseuri municipale nesortate si sa colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X.
IMPORTANT: Garantia NU se efectueaza la sediul societatii. Contactati-ne telefonic la numerele de mai sus pentru comunicarea adresei service-ului!
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului, expedierea se va face prin intermediul curierului rapid.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.