Pe 23 martie iPad ajunge în România , preturi de la 500 de euro

Noul iPad sau iPad 3, uimeşte cu o super rezolutie rezoluţie „galactică” a ecranului tactil de 9,7 inch: 2048 x 1536 pixeli, „cum nu există altundeva în lumea echipamentelor mobile”, după cum au ţinut precizeze producătorii cu ocazia evenimentului special de lansare din San Francisco. Accentul cade acum pe calitatea imaginii (de neatins practic de nici un alt producător în momenul de faţă), provocând şi pe studiourile de jocuri video să ofere celor de la Apple tot ce au mai bun (ca grafică) pentru platforma lor.

Pentru a susţine grafica potrivită noii rezoluţii, cei de la Apple au echipat iPad-ul cu un monstru GPU quad-core, la care se mai adaugă şi puterea unui procesor dual-core A5X. Promite o durată de viaţă a bateriei de 10 ore (3G) şi 9 ore în 4G, ceea ce a stârnit scepticismul utilizatorilor de tablete.

Surprinzător poate, dacă ne gân­dim la evoluţia gadget-urilor Apple, noul iPad este ceva mai gros şi mai greu decât iPad 2: 9,4mm (faţă de 8,8 mm) şi 652 grame (faţă de 604 grame). Pe de altă parte, lipseşte asistentul/asistenta Siri, dar oferă funcţia voice-to-text.

Noua cameră foto are o rezoluţie de 5MP, cu autofocus şi geo-tagging, pu­tând să filmeze la 1080p@30fps, transformând practic noua tabletă într-un gadget FullHD fără a-i lipi însă acest detaliu de numele produsului. După cum era de aşteptat, platorma software este iOS 5, noua versiune fiind de altfel disponilă din ziua prezentării oficiale. Noul iPad este disponibil şi în reţele 4G/LTE (vizând în special America de Nord şi Coreea de Sud/Japonia), dar include şi varianta de GSM/HSPA + 21Mbps/ 42Mbps. iPad GSM/HSDPA, versiu­nea de 16GB va costa 499 dolari, cele de 32GB şi 64GB se vor comerciali­za la 599 dolari, respectiv 699 dolari. În SUA va fi disponibil din 16 martie, dar şi în ţări precum Australia, Canada, Franta, Germania, Hong Kong, Ja­­ponia, Singapore, Elveţia sau Ma­rea Britanie. Versiunile 4G vor costa 629 dolari, 729 dolari şi 829 dolari. Din 23 martie, noul iPad ajunge şi în România, precum şi în Spania, Cehia, Portugalia, Italia, Danemarca, Olanda, Norvegia, Polonia etc.

Vânzările iPad s-au dublat în tri­mestrul al patrulea al anului trecut, la 15,43 milioane de unităţi, deţinând 59,1% din piaţa globală. O dată cu lan­sarea noului iPad, Apple speră să termine 2012 cu 70% din piaţa de ta­blete, cota modelelor cu Android urmând să scadă de la 35% la 26%.

Autor: ALEXANDRU RADESCU (jurnalul.ro)

Copyright © 2002 PreturiBune.ro
  •  Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflati mai multe x